Renew Service

Renew Service AB är familjeföretaget som erbjuder allt inom Fastighetsservice. Vi vill göra livet lite lättare för dig som kund, oavsett vilka dina behov är eller hur stora.

På Renew Service AB har vi lyhördhet, flexibilitet, god service, hög kompetens och kundfokus som ledord. Vårt mål är att förse våra kunder med helhetslösningar, anpassade efter deras behov. Vi vill alltid ge det lilla extra och är stolta över att ha blivit utnämnda till årets hantverkarföretag både 2017 och 2018.

Vi vet att det är svårt att alltid förutse en fastighets helhetsbehov. Vi vet också hur viktigt det är, ur kostnads- och tidsperspektiv, att saker och ting görs på rätt sätt direkt. Därför erbjuder Renew Service allt inom fastighetsskötsel under samma tak. Vår egen kompetens förstärker vi ytterligare genom samarbeten med noga utvalda företag som, likt oss, verkar inom hela Stockholmsområdet.

Dessa samarbeten gör att vi kan garantera en genomgående hög kvalité samtidigt som du endast behöver ha kontakt med Renew Service. Vi sköter resten medan du sparar både tid och pengar. Med hjälp av vårt enkla och praktiska ärendehanteringssystem Renew CTRL får du även en tydlig inblick i allt som sker i din fastighet, i realtid.

Vi tror starkt på att medan en inte kan göra allt, kan alla göra något. Därför är det viktigt för oss att, förutom att alltid hålla hög kvalité, arbeta miljövänligt. Vi är både ISO 9001-certifierade för kvalité och ISO 14001-certifierade för miljö och har  kollektivavtal för våra anställda.

Att ge tillbaka känns som en självklarhet för oss på Renew Service, och vi är stolta över att stödja BSK, Nattvandrarna, Väsby Hockey och Barncancerfonden. Vi är dessutom medlem i organisationerna Väsby Promotion, Nyföretagarcentrum och Svenskt Näringsliv.

Renew Service räknar idag hundratals privata fastighetsägare och bostadsrättsföreningar till sina nöjda kunder.

Välkommen som kund du också!

Daniel Ilic, VD Renew Service


Fördelar med att anlita Renew Service

  • Vi anpassar tjänsterna efter dina behov
  • Alltid aktuella produktcertifieringar
  • Snabb service
  • Vi växer med uppdragsgivaren
  • Vi håller alltid vad vi lovar
  • Tillgänglighet dygnet runt
  • Personal med stort engagemang och hög kompetens
  • Barncancerfonden
  • BSK
  • Nattvandrarna
  • Väsby Hockey
  • Väsby Stadslopp
  • Daniel Ilic, grundare

    En stor fördel är att vi finns nära kunden. Vi har en ansvarig kontaktperson för varje kund, som känner kunden väl och som vet hur deras specifika behov ser ut.

    Daniel Ilic, grundare
  • Daniel Ilic, grundare

    I tider av bostadsbrist behövs våra tjänster ännu mer. Fastighetsägare behöver få fram fler bostäder snabbt och då är det fördelaktigt att lägga ut förvaltningen.

    Daniel Ilic, grundare
  • Daniel Ilic, grundare

    Vi kan möta kraven oavsett hur behovet ser ut, och det är vår främsta styrka.

    Daniel Ilic, grundare

Trygghet för alla

För att alla inblandade ska känna sig trygga med att anlita och/eller samarbeta med Renew Service har vi olika garantier/styrdokument som är vägledande i vårt arbete.

Att både vår kompetenta personal och våra kunder känner sig trygga och säkra med Renew Service är mycket viktigt. Vi har givetvis alla nödvändiga försäkringar, som exempelvis olycksfallsförsäkring och ansvarsförsäkring.

Vi ger också garanti på de uppdrag vi utför och eventuella fel och brister fixas snabbt och kostnadsfritt. Att våra kunder är nöjda med jobbet vi utfört ligger allra högst upp på listan över prioriteringar hos oss!

Nöjd-kund-garanti

En nöjd kund är en bra kund.

Renew Service lämnar alltid garanti på alla utförda jobb. Det innebär att eventuella fel och brister blir tillrättade omgående och kostnadsfritt. Då vi utför målerijobb och badrumsrenoveringar lämnar vi dessutom fem års garanti.

Trygghetsgaranti

Om olyckan skulle vara framme.

Renew Service har alltid giltiga företagsförsäkringar hos Länsförsäkringar. Bland dessa en olycksfallsförsäkring samt ansvarsförsäkring till ett belopp om 10 miljoner kronor.

Renews Handbok

Vi, ni och vårt samarbete.

I vår entreprenörshandbok beskriver vi vår syn på oss själva och hur vi vill att vårt samarbete med dig och ditt företag ska fungera. Det är inga konstigheter utan handlar helt enkelt om professionellt arbete, sunt förnuft och en positiv attityd.

RENEWS HANDBOK

Kvalitets- och miljöpolicy

Vi jobbar alltid utifrån vår utpräglade kvalitets- och miljöpolicy.

Då vi satsar väldigt mycket på kvalité är kundens åsikt mycket viktig för oss. Det är genom denna feedback som vi blir ännu bättre. Vi genomför kontinuerligt internutbildningar, kvalitetskontroller och kundundersökningar. Vi tror inte att någon kan göra allt men alla kan bidra till en bättre miljö. Därför har vi valt att endast ha miljömärkta produkter/kemikalier i vårt sortiment och vi är ISO-certifierade inom både kvalitet och miljö.

KVALITETSPOLICY MILJÖPOLICY

Kärnvärden

Renew Service vill göra allt för att det ska vara så enkelt som möjligt för våra kunder. Vi jobbar alltid enligt våra kärnvärden, vilka vi kallar för HEMMA.

Ledningsgruppen

Daniel Ilic

VD / Teknisk Förvaltare


Milan Djenadija

Driftchef


Torbjörn Håkansson

Ekonomisk Förvaltare


Ana Milosevic

Koordinator / Teknisk förvaltare



Kent Thelin

Teknisk Förvaltare


Liuba Håkansson

Administratör


Katarina Korpe

Administratör / Förvaltare



Rickard Holm

Redovisningsekonom


Bengt-Åke Forselius

IT- och kvalitetschef


Milica Ilic

Redovisningsekonom


Mimi Jankovic

Administratör / Förvaltare (Mammaledig)