Felanmälan
Är något trasigt eller ur funktion kan du anmäla detta till oss.
Felanmälan vardagar kl 08:00 – 17:00
Telefon: 08 – 34 38 00
Vid akuta ärenden är du välkommen att kontakta jouren. Ett ärende är akut om det innebär risk för skada på egendom eller person. Om felet inte är akut och kan hanteras som felanmälan rekommenderar vi att ni kontaktar felanmälan dagtid.
Jour vardagar kl 17:00 – 08:00 samt helger och röda dagar
Telefon: 08 – 34 37 00
OBS! Ärenden på jourtid debiteras extra. Boende kan komma att debiteras för jourutryckningen. Vid frågor om debitering, kontakta oss.
Behöver du en HandyMan?
Är du bostadsrättsinnehavare och behöver hjälp med arbeten i din bostad, läs mer om våra HandyMan-tjänster här.
Vi respekterar din integritet, fäster särskild uppmärksamhet vid skyddet av personuppgifter och följer en god praxis för databehandling. Vi erbjuder tjänster inom fastighetsservice åt bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare och ombesörjer de boendes felanmälningar. I regel fungerar bostadsrättsföreningen eller hyresvärden som personuppgiftsansvarig för register över de boendes personuppgifter som samlas in genom formulär och upprätthålls i tjänsten. Vi behandlar de personuppgifter som ingår i dessa register för att kunna erbjuda tjänster inom fastighetsservice för bostadsrättsföreningens eller hyresvärdens räkning. Tilläggsinformation om behandlingen av personuppgifter får du av den personuppgiftsansvarige samt i vår integritetspolicy.